Press Release
BASIS in Media
Current News
Press Kit
Upcoming Events
16 Jul 2018
BASIS Students Forum Initiative Dhaka University Career Fest Kicks Off [ New ]
15 Jul 2018
BASIS Football World Cup Mania 2018: App Contest Prize Giving Ceremony [ New ]
10 Jul 2018
Breakfast Meeting Held Between BASIS EC-Standing Committee Chairman's, Focus Groups & Forum's Conveners
09 Jul 2018
BASIS-Business Automation One Stop Service MoU Signed
09 Jul 2018
BASIS-SSL Wireless Limited Agreement Signed
More News
Home » Current News » News Detail
BASIS Annual Picnic 2018
03 Feb 2018

BASIS PICNIC 2014 has been held at Ananda Park and Resort in Gazipur today with the BASIS members. The overall patronization of the picnic was BASIS member Dmoney.

On the occasion there were many events organized in the day. For men, women and children, the games were organized. Besides, there was a day-long pleasant cultural event.

Honorable Post, Telecommunications and Information Technology Minister Mr. Mustafa Jabber was present as the chief guest at the program. BASIS President Syed Almas Kabir, Vice President M Rashidul Hassan, Vice President Farhana A Rahman, Director Mostafizur Rahman Sohel, Director Sonia Bashir Kabir, Director Riyad S A Husain and Convener and Director of BASIS Picnic 2018 Delwar Hossain Faruk was present at the program.

All the Secretariat officials were present on behalf of BASIS secretariat.


বেসিস সদস্যদের নিয়ে আজ গাজীপুরের আনন্দ পার্ক অ্যান্ড রিসোর্টে অনুষ্ঠিত হয়েছে বেসিস পিকনিক ২০১৮। পিকনিকের সার্বিক পৃষ্ঠপোষকতায় ছিল বেসিস সদস্য Dmoney।

অনুষ্ঠানে দিনভর ছিল নানা আয়োজন। পুরুষ, নারী ও শিশুদের জন্যে ছিল খেলাধুলার আয়োজন। ছিল ট্রেজার হান্ট...ছিল আকর্ষণীয় পুরষ্কারসহ র‍্যাফেল ড্র। পাশাপাশি দিনব্যাপী ছিল মনোজ্ঞ সাংস্কৃ্তিক অনুষ্ঠান। ছিল দেশীয় পিঠাপুলির আয়োজন।

অনুষ্ঠানে প্রধান অতিথি হিসেবে উপস্থিত ছিলেন মাননীয় ডাক, টেলিযোগাযোগ ও তথ্য-প্রযুক্তি মন্ত্রী জনাব মোস্তাফা জব্বার। বেসিস কার্যনির্বাহী পরিষদের পক্ষে উপস্থিত ছিলেন বেসিস সভাপতি সৈয়দ আলমাস কবীর, সহ-সভাপতি এম রাশিদুল হাসান, সহ-সভাপতি ফারহানা এ রহমান, পরিচালক মোস্তাফিজুর রহমান সোহেল, পরিচালক সোনিয়া বশির কবির, পরিচালক রিয়াদ এস এ হুসেন এবং বেসিস পিকনিক ২০১৮'র আহ্বায়ক ও পরিচালক দেলোয়ার হোসেন ফারুক।

 

 

বেসিস সচিবালয়ের পক্ষে সচিবালয়ের সকল কর্মকর্তাবৃন্দ উপস্থিত ছিলেন।

Share |

User ID
Password
Can't login?

Copyright © 2018 BASIS. All rights reserved.